neděle 25. prosince 2016

Design06| Skelita Calaveras+ Design07| Blondie Lockes ew

Ahoj! Mám tu dnes hodnocení hned dvou záhlaví! Oboje od Karolí Kůrkové.



A máme tu šesté záhlaví na blogu.


Toto záhlaví jsem měla hlavně kvůli Halloweenu. Myslím, že Káje se povedlo a že se o Halloweenu krásně hodilo na můj blog. Líbí se mi jak je krásně sladěné a i to písmo se zkrátka hodí.
99/100 bodů

A jdeme na sedmé záhlaví.


Na tomhle se mi mooooc líbí ty barvičky : D
Taky se mi líbí ty fotky Blondie, zvlášť ta vpravo. 
98/100 bodů

Tak a jak se líbí záhlaví vám?





8 komentářů:

  1. Krásne záhlavia! :) Obe sú pekné, ale to so Skelitou sa mi páči viac. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se ti obě záhlaví líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Wow, záhlaví je krásný! Víc se mi líbí to s Blondie :) Ale obojí jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jojo, moc pěkné :D. A to současné je taky super ;).

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se víc líbí to s Blondie.

    OdpovědětVymazat
  6. Nám se víc líbil ten se Skelitou :)

    OdpovědětVymazat
  7. Obě záhlaví jsou krásná, ale víc se mi líbí ten s Blondie. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Karolí se obě záhlaví moc povedla, ale mně se o trošku víc líbí to se Skelitou. :)

    OdpovědětVymazat