čtvrtek 29. prosince 2016

Co mi přistálo pod stromečkem xD

Ahoj! Už jsem tu dlouho nebyla. No jo, však znáte Vánoce. Pořád jsme měli nějaké návštěvy a nebo jsme chodili na návštěvu my. Ale to nevadí, jsem tady!
K Vánocům jsem si sice přála Pennyboard (už jsem měla i vybranou barvu a obchod!!!!:-( A teď je vyprodanej) a jednu Everku a Monsterku, ale nedostala jsem ani jednu věc. Místo toho jsem ale dostala lyže, hůlky a lyžařské boty, zkrátka celou sadu na lyžování a plno oblečení :-(
A taky jednu děsně super knihu. Jmenuje se Univerzita vyjímečných: Zkouška a napsal/a ji Joelle Charboneau. Sakra tak je to chlap nebo ženská????!!!
Pak tři laky: fialový, tmavě modrý a průhledný s duhovými třpytkami:-D ten je obzvlášť boží!!!
Pak nějaké gumičky a hřeben, který netahá, když se s ním češete a deodorant a parfém. Je to celkem fajn vůně :-)
Pak jsem dostala krásnou krabičku s obrázkem Little bunny ze Santoro London. V ní jsem měla krásnou sadu náušnic a řetízku se sovama.
Ještě jsem dostala jedny náušnice od táty. Jsou ve tvaru pusinek a jsou ze stříbra.
A pak...Však to znáte, haldu ponožek a kalhotek...
A EOS s příchutí summer fruit! Takže můj třetí :-D
Pak ještě peněženku, sprcháč a takové věci, náramek, od sestry další laky na nehty a tak. Už se mi nechce vzpomínat. xD xD xD
Btw, mrkněte se sem : klik!
Tak to je asi všechno. Brzy budou ceny za bleskovku, zase oddělovače. No, docela mi už jdou.
Vaše Kitty Black Rose

4 komentáře:

  1. Páni, náhodou spousta věcí :D. Jů, stříbrné naušky ♥. Já EOS nemám ani jeden, ale kámoška říkala, že je to super věcička, takžeee, kdyby byla nějaká velká výprodej nebo tak něco, možná bych o němm uvažovala :D. Jo, na ten nový blog jsem začala chodit taky...ani nevím jak jsem ho objevila...

    OdpovědětVymazat
  2. Woooooow, to je nadílka! :D Já jsem tak jako taťkovi navrhla, že bych si přála jistou everky a ani jsem si nemyslela, že ji dostanu, ale byla tam! :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Páni, takových dárků. Já co jsem si přála, tak jsem pod stromečkem nakonec našla. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem taky dostala eos, dokonce dva a ještě krém eos na ruce. Jinak super nadílka.

    OdpovědětVymazat