pátek 11. listopadu 2016

The Maddie Diaries - nová knížka o Maddie Ziegler a nový film Ballerina

Ahojky!
Tak všechno popořádku...
Vím, že jsem minule byla tak trochu rozhodnutá skončit s blogem.  Je pravda, že jsem pak ještě dloooouho přemýšlela a rozhodla se, že neskončím. Jen aby bylo jasno :-)
Těch komentářů se najednou navalilo! Díky! Některé mé potěšily, některé ne. Ale to není podstatné.
Jsem tu kvůli nové knížce o Maddie Ziegler, a autorkou je samotná Maddie.



Knížka by měla vyjít v březnu 2017, ale v angličtině a nevím, jestli se vůbec přeloží do češtiny. Stejně se moc těším! 
V knížce můžete najít všechny důležité momenty a zážitky z Maddiina života a všechno o ní. Celkem by měly vyjít postupně tři knihy.
Já osobně bych byla ráda, kdyby vyšla v češtině, ale kdyby nevyšla, pořídím si ji v angličtině.

Pak je tu ještě nový kreslený film Ballerina, kde Maddie dabuje jednu z postav. Opět by měl být film v angličtině v kinech zřejmě tyto vánoce. Na překlad do češtiny si chvíli počkáme...
Film je o chudé dívce Felicii, co přijíždí z Paříže do Bretaně. Chce se stát tanečnicí, je to její životní sen. A proto nastoupí na školu Opera. Je pro ní ale lehké být někým jiným?
Já se teda na film moc těším, moc mě zaujal!


Mějte se krásně! Vaše Kitty🐾

7 komentářů:

  1. Já Maddie neznám, takže knihu si pořizovat nebudu. Film by mohl být zajímavý. :)

    OdpovědětVymazat
  2. No vidíš, s tou knihou by sis ještě navíc třeba i procvičila angličtinu, a to je super! Nevím sice, nakolik si s angličtinou pokročilá, ale slovník kdyžtak pomůže. :D A na Ballerinu bych se klidně při nějaké příležitosti podívala, mám ráda animované filmy. *I když nic se nevyrovná Pirátům z Karibiku! :D*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě bych se chtěla zpětně zeptat. Dávala Terez na blog nějaký článek o jejím konci?

      Já si totiž žádného nevšimla. :/

      Vymazat
  3. Ano, dávala, ale pak blog hned vymazala :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ani já Maddie neznám, ale někde jsem její jméno slyšela. Vypadá sympaticky :D. Nový animák? Tak to jsem zvědavá, co se z něj vyklube! Jsem ráda, že nekončíš ;).

    OdpovědětVymazat
  5. Taky Maddie neznám. Film vypadá hodně dobře, těším se až se dostane do kin.

    OdpovědětVymazat
  6. My ji také neznáme, ten film vypadá zajámavě :)

    OdpovědětVymazat