neděle 6. listopadu 2016

Konec?

Ahoj vás pět lidí co to čtete.  Těmi pěti lidmi myslím MH Zuzku, Clawdii a Honey, Stell a Nessie, možná ještě Butterfly. Dobře, chápu, že ve škole je plno testu a tak, ale aspoň by to ostatní mohli dát vědět. Jeden čas jsem si říkala: paráda, můj článek komentovalo 11 lidí, a teď si jen řeknu: Fakt?! Ten článek komentovali tři lidi?! Ach jo, mě to tak mrzí, nic vám nezazlívám, jenom musím přiznat, že tenhle blog píšu jen snad pro dva lidi. Protože jediná Zuzka komentovala každý článek za poslední dobu.
Nevěříte?
30.října, neděle
Článek: Design 05
Komentovali: MH Zuzka, Butterfly, Nessie, Flor
--
30.října,neděle
Článek: Halloweenské dýně
Komentovali: Butterfly, Skelita, MH Zuzka,Kája K.
--
30.října,neděle
Článek: Volná grafika Happy Halloween
Komentovali: MH Zuzka, Kája K., Stell
--
2.listopadu, středa
Článek: Moje listopadová nálada
Komentovali: Clawdia a Honey, Nessie, MH Zuzka, Bloomy, Kája K.
Tento den se to o hodně zlepšilo!
--
3.listopadu, čtvrtek
Článek: Kitty Art
Komentovali: MH Zuzka, Clawdia a Honey, Stell
--
5.listopadu, sobota
Článek: Hlasování o fotku měsíce Listopadu
Komentovali: Stell, MH Zuzka, Butterfly


Tak mi řekněte, jestli je tenhle blog k něčemu dobrý. Mě osobně teda moc baví, našla jsem si tu i pár přátel, mohla jsem se s někým podělit o své zkušenosti a zážitky.
Byly tu blogy, které jsem měla moc ráda (Robelle, Terez, Sunsetshy, Torinka de Nile), ale skončily. Je to škoda, jejich blogy bavily spoustu lidí, i mě, ale prostě všechno jednou skončí.
Já skončit nechtěla. Ale má to vůbec smysl? Psát články, které čtou tři lidi?
Tenhle blog byl jediný, co jsem kdy měla, a jiný bych snad ani nechtěla. Mám tenhle blog moc ráda. Tak proč jsem tak smutná? Tady se necítím osamělá, jako třeba mezi lidmi. Myslela jsem si, že tu mám přátele. Ale ona to není pravda.
Tak co sem mám dát, aby vás to tu bavilo?
Většina chce fotky, ale já prostě nemám kdy fotit panenky a venku je beztak ošklivě.  Tak píšu takové ty články o blbinách. Co mě napadne.
Když přidám recenze na knihy, komentují čtyři lidé, které knihy zajímají. Když píšu moje kecy, komentují čtyři lidé. Tak co by se vám líbilo?



Pokud že se vám tenhle blog nelíbí, buďte upřímní a napište proč. Já se vám taky snažím nelhat. Blog totiž nemůže bez čtenářů existovat.

Asi víte, jak se teď cítím. Nejsem dobrá blogerka. A vy i já to víme.



Kitty Black Rose





16 komentářů:

  1. Já se ti moc omlouvám, že nekomentuju. :( Čtu si každý článek, ale buď nevím, co napsat, nebo jsem jen líná něco psát. Jo, jsem hrozná. Vím...
    Taky mě mrzí, když třeba za 3 dny nemám u nového článku žádný komentář, ale co bych měla čekat, když jsem líná něco napsat ostatním...Já sama se teď blogu moc nevěnuji hlavně proto, že nemám inspiraci a ani motivaci... Ale ty čtenáře máš! Možná to jsou 3 lidi, kteří komentují, ale jsou i tací, kteří čtou a nekomentují. (Např. líný banánorožec Charlottka...) Určitě s blogem nekončí, protože je zajímavý a z tvého stylu psaní je vidět, že tě blogování baví.:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nechcem ti nijako rozkazovat, ale ak končíš len kvôli návštevnosti tak to nerob! Bola by to veľká škoda. :( A ospravedlňujem sa, že nekomentujem. Verím, že sa to čoskoro zmení.:D

    OdpovědětVymazat
  3. No, rozhodně nemůžu říct, že tě nechápu. Sice to u mě na blogu vypadá na docela slušnou komentovanost, což většinou taky je, ale lidi komentují tak nějak pomalu, zdá se mi. A asi polovině se taky nechce, tady je pak taky důvod našeho stěžování! :D :P Já třeba komentuju, ha! Pokud možno každý článek u mých affs a oblíbených blogů, který si přečtu. Zdá se mi, že jsem jeden z nejvíce komentujících lidí tady na blogu... :D :P A třeb a Crystal taky poměrně hojně komentuje, aspoň třeba u mě a u Farrah. Hlavně je blbé například to, že u jednoho článku (zejména když si stěžuju na nekomentovanost :D) se mi rychle nakupí sedm komentů, a u dalšího mám pět, které se sbírají velmi pomalu. Prostě to strašně kolísá, nebo aspoň mně to tak přijde. A taky mě občas mrzí, když píšu dlouhý článek a někdo ho okomentuje třemi slovy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A rozhodně kvůli tomu nekonči! To se časem určitě zlepší, uvidíš. Například u mě byla také pěknou dobu hodně mizerná komentovanost. To jsem byla ráda, když mi komentoval jeden člověk (většinou kámošky), a nebyl to trojslovný koment. :P

      Vymazat
    2. Jinak Terez psala nějaký článek, že končí?

      Já si totiž žádného nevšimla, až když jsem jednou zase rozklikla její blog a zděsila se, že stránka neexistuje.

      Vymazat
  4. Jsi skvělá blogerka, byla by škoda kdyby jsi skončila. Vím, že moc nekomentuji, články si ale čtu. Se články jsem spokojená. Tvůj blog je opravdu skvělí a ty taky, tak se nepodceňuj. A myslím si, že zde přátele máš :).

    OdpovědětVymazat
  5. Naděje umírá poslední! Já bych rozhodně nekončila. Nám se taky stává, že někdy máme 7 komentářů a pak 3, ale rozhodně nás nenapadlo skončit. Nekonči, máš skvělý blog, který nás baví navštěvovat! :) Se články jsme spokojené. :) Nepodceňuj se, hlavu vzhůru. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Podívej se někdy třeba na můj blog, taky nemám u každého články milion komentářů. A sice mi to trochu vadí, ale potom si uvědomím, že sama moc komentářů nepíšu, článek si třeba přečetlo víc lidí, ale někdo neměl čas nebo chuť komentovat. Jestli chceš, tak skonči, mně by to osobně hodně vadilo a byla bych smutná. Ale nemůžu tě nutit, abys psala, jestli tě to nebaví...
    A promiň, že moc nekomentuji, ale mám toho fakt hodně...

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím tě! Nekonči. Je mi to vážně, líto. Asi to zní, jako výmluva, ale jsem na gymplu, každý týden minimálně 4 testy, tuna projektů a domácích úkolů a prací, do toho ještě teď čtenářský deník, kroužky, které mám denně a prostě ti řeknu, nestíhám. Nemám pojem o tom, jaké je datum, jen se prostě snažím nějak přežít to všechno. Tohle znělo, jako když se hrozně vymlouvám, nebo se lituju, ale jen jsem ti chtěla dát upřímné vysvětlení. Na můj blog taky nikdo nechodí, modlím se aby se ještě někdo zapsal do tomboly, která už tam visí týden a z 5ti políček jsou vyplněný 4. 4 :D To taky není moc. A ty, kočko, určitě nekonči, protože jsi skvělá. Ty nám tu sem vydáváš články skoro denně a my jsme prostě natolik hloupí, že tě nekomentujeme. Nic neměň, zůstaň sama sebou a nebuď smutná. Budu se snažit polepšit a ještě jednou se omlouvám,
    Noelle

    OdpovědětVymazat
  8. Řeknu to takhle - pokud píšeš blog jenom pro návštěvnost, tak to asi skutečně nemá cenu. Počítat s tím, že se ti pod každým článkem hned objeví alespoň pět komentářů od pěti různých lidí, je trošičku nadsazené - lidé nemají čas, nemají co říct, nebo se jim třeba prostě nechce. Vědí další lidé o tom, že máš blog? Komentuješ většinu článků ostatních lidí? Na tohle je třeba se ptát.

    Ale věřím, že časem si přijdeš na to, že nemusíš zveřejňovat denně spoustu článků, aby si své čtenáře našly. ;) Neber si to nějak špatně, pouze jako pohled člověka, který se v blogových vodách pohybuje už pěknou řádku let.

    OdpovědětVymazat
  9. Já ti dám konec! Já občas nekomentuju protože (stejně jako já) nevydáváš články pravidelně, takže si řeknu třebaaa "Kitty, hm tam nic nového nebude...Terý taky ne..." No, prostě tohlencto. A taky mám teď pozastávko, takže jsem mimo blogy. Jen tak mimochodem - ty jsi dobrá bloggerka a tvůj blog mě baví, ale...kdy naposledy jsi komentovala u mě? Já neumím psát souvisle a ani moc smysluplně. Myslím, že za mě se vyjádřila saku :D. Vidíš, tenhle koment je děsná slátanina!

    Já taky nemívám moc komentů a to mám blog už rok a třičtvrtě. A celkem komentuju u ostatních. Jen teĎ vážně není čas. Chápu, že ti chybí motivace, ale blog nepíšeš jenom pro nás, ale hlavně pro sebe, přece :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, že jsem napsala Saku s malým "S" a teď s velkým Ď...Achjo :P.

      Vymazat
    2. Páni, díky za to, že jste se na mě nesesypaly. :D Jen zkrátka vím, že budování čtenářské základny často trvá i roky a rozhodně to není tak, že komentáře a čtenáři člověku spadnou do klína bez jakékoliv práce.

      Btw, nevím, jestli to víte, ale existuje taková velmi šikovná stránka bloglovin.com, kterou, když si založíte profil, můžete nakrmit veškerými svými oblíbenými blogy a ona vás na to, když někde vyjde nový článek, upozorní. Jsem tam už třetí rok a nedám na něj dopustit.

      Vymazat
    3. Och, to je boží. Až se mi bude chtít, třeba to vyzkouším. :D Páč by se hodil nějaký upozorňovač na nové příspěvky, pdoobně jako na Insta. :D

      Vymazat
  10. Omlouváme se že nekomentujeme jako dřív, ale teď máme dost problémů s počítačem a se školou :(

    OdpovědětVymazat