sobota 26. listopadu 2016

Krásný advent!

Ahoj!
Eee... takže bych vám prostě jen chtěla popřát pěkný advent, a krásný předvánoční čas. Snad budu mít někdy v prosinci čas, abych vydala články, protože už mám nějaké nápady, ale články přidám když budu mít čas. Přece jenom máme ve škole nějakou besídku a měla bych se naučit šest textů písniček.


Takže užívejte neděle a zapalte si první svíčku jako já!
Omlouvám se za tu kvalitu fotky, kdyby jste si říkali, co to je dole v pravo za pavouka, tak to není pavouk, ale vyšívaná hvězdička na ubrusu, ikdyž to vypadá tak divně... xD
Vaše Kitty Black Rose 



5 komentářů:

  1. Také ti přeju pěkný advent. Ten věnec je super! Což mi přopomíná... mi asi ještě ani nemáme adventní věnec! Jooo, v prosinci toho bude hodně. A už teď mě to děsí.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný advent i tobě. My máme takový oblouk s čtyřmi svíčkami.

    OdpovědětVymazat
  3. Díky, i Tobě hezký advent :). Máš nádherný věnec. My máme doma letos podlouhlý, jakože svíčky v řadě. Je to pěkné, nakonec :D. A výzdobu ještě nemáme, ale doufám že koupíme nějaké další světýlkaaa!

    OdpovědětVymazat
  4. I tobě přeji krásný advent! :) Máte nádherný věnec! My nikdy svíčky na věnci nezapalovali, řešili jsme to jinak. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Přeji krásný advent i tobě. Máte fakt hezký věnec. My máme vždycky stejný, který děláme s mamkou. Jo, a na tu besídku se těším.

    OdpovědětVymazat