úterý 29. listopadu 2016

Kdo ukradl název....?

HihixD
No jo, sice vůbec netuším, proč sem píšu, ale to je jedno. Zkrátka bych se chtěla zeptat, jaké byste chtěli články. Poslední dobou stejně nepíšu o EAH a o MH už vůbec. Ale teď mě ty Monsterky popadly, jen co jsem si koupila nový časák a přečetla si komiks o Iris Clops a Manny Taurovi. Konečně zas komiks co má hlavu a patu, ne jako ten předchozí.
Jj, to mě přivedlo k tomu, že jsem si vzpomněla na Karolin nový blog! Karolisworld.blogspot.cz více zde!
A co jsem to...jo, ještě jsem se chtěla zeptat co si přejete k Vánocům. Já si přeju jednu Monsterku!!! A ještě jednu Everku, ale ne zas tak moc.
Tak se mějte hezky, vaše KITTY!

6 komentářů:

  1. Já si přeju hodně věcí, ale letos i jednu (poslední) Barbínku, takovou tu kloubouvou. Jinak, děkuju, že jsi se zmínila o mém blogu. xD

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm, já nevím, mně je celkem jedno, o čem budeš psát, když tě to bude bavit, hlavně když budu mít co číst na blozích! :D Jinak já si přeju knihy (u babičky budu mít pravděpodobně tři, což je vážně božíííí!!) a taky jednu everku, kterou zatím nemá žádná blogerka, kterou znám! :D Meheheeee!! >:-D Ale nevím, jestli ji budu mít. Každopádně na mé milášky knížešky se přefelise těším! :D

    OdpovědětVymazat
  3. My si k Vánocům žádné panenky ani nepřejeme , a je nám celkem jedno co dostaneme :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já ani nevím, co bych si měla k Vánocům přát. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Piš o čemkoliv, jsi jedna z mála aktivnějších bloggerek, takže komentíky budou...podle mě ;)! Aaa, já si přeju monsterky, to jo, ale i knížku náhodou :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Je jedno o čem budeš psát, protože si myslím, že každý tvůj článek bude zajímavý;)
    No, k Vánocům si přeju spoustu věcí, ale uvidím jak to nakonec dopadne...

    OdpovědětVymazat