úterý 25. října 2016

Moje velké přání | Která Everka je nej?

Někdy v září jsem psala, že budu mít svátek a že nevím, kterou Everku si mám přát. Teď už to vím! Hodně z vás psalo, že by koupili Darling, Lizzie nebo Fay. Každý vlastně tvrdil něco jiného. Takže jsem se musela tak trochu rozhodnout sama, ale stejně vám děkuju. Můžete se nechat překvapit, koho jsem si vybrala :-) !!!
Naštěstí jsou pak Vánoce, takže si k nim můžu přát ty další Everky, ne? Spíš Everku. Já vůbec nevím co si mám přát...
Minulé Vánoce jsem si žádné panenky nepřála, protože jsem je na chvíli přestala sbírat, ale tenhle rok sbírám i Everky, takže nejspíš pod stromeček nějaké budu chtít.
Hm, tak se nechme překvapit, jak to dopadne.
Vaše Kitty

PS: Brzy bude nové záhlavíčko!

8 komentářů:

  1. Zajímá nás kterou sis vybrala, těšíme se na fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá, kterou Everku sis nakonec vybrala. :) Na nové záhlaví se těším. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Těším se až nám představíš novou everku a zároveň jsem zvědavá, kterou si budeš přát:)

    OdpovědětVymazat
  4. Som strašne zvedava ktorú si si vybrala. xD Na nové záhlavie sa teším. ☺

    OdpovědětVymazat
  5. Téda, vážně netuším, kterou sis vybrala. Ale tipla bych možná Lizz. Já si zřejmě na Vánoce budu přát nějaké knihy, s panenkami to už mám sečtené.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsem zvědavá, která to bude! Já budu mít v listopadu narozky, takže taky plánuju panenky...A na Vánoce bych taky nějakou(ké) chtěla :D.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja si prajem na narodky Meridu, pretože je úplne cool, má super vlasy a šaty a úplne sa teším na to, ako jej urobím cosplay a repaint. :) Som zvedavá na tvoju voľbu, ja si už asi žiadnu okrem Meridy neprajem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se repaintu bála, a navíc by mi to přišlo jako škoda předělávat panenky...

      Vymazat