čtvrtek 1. září 2016

Zase škola! A moje včerejší kresba

Hello there!
Tak co škola??? Já jsem šťastná! Máme novou bezva učitelku a jsem mnohem radši než s tou předchozí. Chtěla jsem vám ještě říct že nepočítejte s denní aktivitou. Přibyly i nové kroužky a předměty, takže budu mít méně času.
Včera jsem začala s menší kresbou, protože jsem se dost nudila. Na výsledek se můžete podívat v celém článku.
/by: Lorraine/


Kreslila jsem Maddie Ziegler podle jedné fotky na Instagramu a ten obrázek nedopadl až tak zle. Teda na to, že jsem to kreslila já.





No tak co si myslíte? Žádná sláva, co? Řekla bych že vám by se to povedlo mnohem líp než mě. 

/Clawdia a Honey/




5 komentářů:

  1. Krásná kresba, moc se ti povedla :) !

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou pěkný obrázek! Škola - eee, netěším se až se začneme učit xD.

    OdpovědětVymazat
  3. Náhodou jsi mě mile překvapila! Já myslím, že na 7. třídu bezva! Já jsem už v deváté (brrrrrr.....). Já jsem v 7. třídě kreslila zhruba takto: http://zuzka-zuzciny-monsterky.blogspot.cz/2015/03/moje-kresba-kitty-spring-unsprung.html. Ale na začátku 7. třídy celkem chabě.. :D Podle mě když se budeš portréty trošku aktivněji zabírat, tak to určitě bude mít smysl.

    OdpovědětVymazat
  4. My ešte školu nemáme, ale teraz by som už bola radšej, keby to bolo za mnou - ja sa bojííím. :D A kresba je vcelku fajn, pripomína mi mamu Martina z youtube. :-D Ale tú osobu nepoznám... Na siedmu triedu je to však určite super! :)

    OdpovědětVymazat