pátek 2. září 2016

School Tag

Ahoj všichni!
Dneska tu mám tag, a otagovala mě Butterfly. Jedná se o tag, který vymyslel takuna, takže doufám, že se vám tag bude líbit.
/Lorraine/


Na co se do školy nejvíce těšíte?
Těšila jsem se na novou učitelku.

Už máte nakoupené pomůcky?
Ano.

Do jaké třídy jdete?
Šla jsem teď do sedmé.

Budete chodit stále na základku nebo na střední či vysokou?
Na základku.

Jaký je váš nejoblíbenější předmět?
 Výtvarka.

Jaký předmět byste zrušili?
Fyziku.

Prodloužili byste si prázdniny?
Určitě xD

A nominuji 
Farrah Godfairy 

Vaše Kitty 






7 komentářů:

  1. S tou fyzikou úplne súhlasím! A ešte by som zrušila aj matiku :D Ďakujem, že si použila môj nápis. Vyzerá to super ;) Poslala som ti mail :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem 😄 Určite vyplním. ☺😊😄

    OdpovědětVymazat
  3. My máme fyziku nově tenhle rok, takže nevím, jaká je.

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem byla nominovaná. Někdy to vyplním.. Třeba za pár dní. Mně fyzika zas tak nevadí, nemáme tam oproti některým předmětům nějak moc testů. Já mám naprosto jasno v tom, co bych zrušila.

    OdpovědětVymazat
  5. Výtvarka je fajn, ale já mám radši angličtinu. :) Tag je to dobrý, ale nám se ho nechce vypňovat, protože se týká školy.

    OdpovědětVymazat
  6. My by jsme si taky rádi prodloužily prázdniny :D

    OdpovědětVymazat