pondělí 5. září 2016

Forest fairy

Ahojky!
Teda! Konečně jsem dohrála na klavír, takže mám teď chvilku času (ehm, ehm, "chvilku"), tak jsem tu.
Nejdříve bych ráda sdělila, jak to bude s tímto blogem, tak prosím čtěte dál.

Vzhledem k tomu, že se zítra začneme učit, nebudu mít takový čas, takže buďto články budou vycházet večer, a nebo třeba obden. To mě mrzí, ale učení má přednost. Budu se snažit, aby to nebyly pořád jen fotky, fotky, fotky....budou taky mé názory na knihy a hodnocení edicí a mé obrázky.

Teď tu mám fotky Isi. Mimochodem zase slibované.








Isi je jedna z nejlepších Monsterek. A to dokazuje to, jak se hezky fotí a jak je krásná. Další fotky budou někdy příště.
Zítra očekávejte článek, co tu ještě nebyl... mihihihihííí.








3 komentáře:

  1. Moc krásné fotky, a menší aktivitu chápu.

    OdpovědětVymazat
  2. Isi je vážne moc krásna, chcela by som ju... (moment, nehovorím toto vždy? :D) Sú s ňou fakt vydarené fotky, je hoodne fotogenická! Fotky sú krásne :)

    OdpovědětVymazat
  3. Okay, tu aktivitu chápu, i když já sama, i přesto, že se mám připravovat na přijímačky, se vynasnažím být aktivní! :D Téda, ty fotky mají nějakou suprovou kvalitu, ne? ;-P :D Ta první a poslední jsou boží!

    OdpovědětVymazat