neděle 4. září 2016

Bílá kráska alias Bunny Blanc

Ahojky!
Dnes trochu později, protože jsem byla na jarmarku a přišla jsem tak před půl hodinou. Určitě vás zajímá, co tam všechno bylo, takže to shrnu : kapely a stánky s jídlem a šperky apod.
Měla bych sem už dávno dát fotky Bunny, ještě ze srpna. Slíbila jsem vám to někde v narozeninovém článku :-)


/By: Clawdia a Honey/










#CUTE  #bunnyblanc 




To je vše. Tak co? Líbí se vám fotky?










6 komentářů:

  1. Mě se líbí, jsou krásné a Bunny se mi na nich začíná víc líbit.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky, Bunny je roztomilá.

    OdpovědětVymazat
  3. ODKIAĽ MÁŠ BUNNY?! :D Ja po nej alebo Ros strašne túžim, avšak nikde v obchode som ich zatiaľ nevidela, tak som si povedala, že ich asi ani nebudú predávať... Fotky sú pekné a Bunny tiež. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta předposlední fotka je bezva! A třetí od konce taky. ;) Ale stejně se mi Bunny nelíbí. :D To já si brousím zuby třeba na Jillian, Farrah, Miru, Courtly, Kitty, Crystal a další. A někoho z nich jsem dnes našla, muheheheeeeeeeee!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné! Bunn je dost fotogenická, překvapivě. Jen je škoda, že když je dcera zajdy, nemá uši přímo z hlavy, ale jen na čelence...

    OdpovědětVymazat