pátek 8. července 2016

Moje kresba Kitty + pozastavení

Ahoj....
Takže nejdřív spoustu omluv. Vážně mě moc mrzí ta nulová aktivita. Teď jsem byla týden v Brně u známých, takže jsem neměla čas.
Ale abych vás informovala, musím vám říct že na blogu budu až v srpnu. No jo...holt každý nemá čas na blog o prázdninách(přednastavím pár článků). Takže mě prosím omluvte že nekomentuju a z kontrol AFFS. Díky že mě chápete.

/Clawdia a Honey/

/Farrah/


Dnes jsem tu ale kvůli kresbě Kitty Cheshire.

Kresleno : strááášně dlouho 
Formát : A4
Technika: pastelky a tužka

Tak jo. Tady máte celý výkres.


A tady detail ksichtíku.


Takže toť vše. Líbí se vám kresba? Kreslili jste někdy Kitty?

Vaše trochu líná 








8 komentářů:

  1. Krásná kresba, já zrovna Kitty maluji, ale ne tuto. Ale taky jsem uvažovala, že nakreslím tuto. Pozastavení chápu.

    OdpovědětVymazat
  2. Kresba se ti povedla, my se budeme snažit dát na blog aspoň jeden článek za den a tvoje pozastavení chápeme :)

    OdpovědětVymazat
  3. Chápu. Já nakonec o prázdninách budu dosti blogovat, ale tvou neaktivitu akceptuju. Kitty není špatná, líbí se mi ty šaty. Co je to za edici? SU to není, ta má kožíšek..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je Hat-tastic, akorát je to trochu vylepšené podle mě.

      Vymazat
    2. Ahaaa... Tak to jo. :D Proto jsem si na ni nevzpomněla. Protože jako panenka se nevyrábí. :D :P

      Vymazat
  4. Krásná kresba, moc se ti povedla :) !

    OdpovědětVymazat
  5. Pekná kresba a pozastávko rešpektujem! :D :)

    OdpovědětVymazat