sobota 9. července 2016

Emily Strange : ztracené dny

Ahoj všichni!
Tenhle článek jsem přednastavila abyste měli co číst i o víkendu :D!
/Farrah/

Tentokrát tu mám hodnocení knihy. Jedná se o knížku pro holky od dvanácti let, s názvem Emily Strange: Ztracené dny. Což je první díl.
Emily je 13, má ztrátu paměti a žije v městečku Černá skála. Časem potká čtyři kočky. Prvního kocoura pojmenuje Mínus. Tento kocour nemá oko. Druhého kocoura s pruhovaným ocasem pojmenuje Klíčník, celého černého kocoura Kabát a kočku, která všem velí, Mistrová. 
Žije s kočičkami v kavárně LaŠatlava. 

Nebudu to rozkecávat, protože tenhle příběh se nedá moc popsat. Řeknu vám ještě pravá jména koček : Mínus - Miles
                        Klíčník - NeeChee
Mistrová - Mystery
Kabát - Sabat

Jinak v této knize mimo kočky najdete:
1) Záhadu
2) Úžasného golema
3) Vychytané projektily
4) Amnézii
5) Kalamitní poker
6) Zuřivé poníky
7) Líného policajta
8) Seznam o třinácti položkách
9) Generátor písečné bouře 
10) Dvojníky
11)Tajnou misi
12) Rybenky

Joj, a já zapomněla - Emily nezná své jméno a říká si Rybenka když přijde do LaŠatlavy.
V příběhu vystupuje také Golemka Havrana, která se chová jako pták, protože do ní při její výrobě Emily dala havraí mozek a srdce. 
Sharon a George, kteří si myslí že Emily je jejich dcera Molly.
Molly, která...no...xD
Schneider, což je policajt co touží být starostou
Ümlaut a Attikol - padouši
Jakey/Měsíční dítě - vidí lidem do mysli a je to Emilyn kamarád
A samozřejmě kočky....


Knížku si přečtěte, je super a moc mě bavila. Pokud máte rádi kočky, tak vás bude bavit ještě víc.
Vaše Kitty Black Rose 




8 komentářů:

  1. U nás si Emily vraví Ploštica, mesto sa vola Čierna skala :D #lvl #preklady Kniha je inak skvelá, už som ju čítala :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle knížku jsem si vypůjčila před měsícem v knihovně i s druhým dílem. Ale abych pravdu řekla,mě moc nezaujala.Hlavně kvůli tomu stylu psaní. Zkrátka skoro na každé stránce seznam věcí od 1 až po 13 (myslím), to fakt není nic pro mě.:D
    Takže druhý díl si nejspíš nepřečtu...I když jméno Rybenka mě dost pobavilo.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si půjčila druhý díl. Divná a divnější. Už jsem v polovině knihy.

      Vymazat
  3. Knížka vypadá vážně dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Knihu jsem sice nečetla, ale vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Podle popisu se nám knížka zamlouvá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Nechci nikoho urazit, ale tuhle knihu (všechny díly) jsem četla asi 100x a řekla bych že znám každé slovo, a proto si myslím, že ji málo kdo pochopí. A i když jsi děj popsala hezky tak mi příjde že opravdu nikdo nechápe to kdo Emily opravdu je...
    Omlouvám se za lehce negativní komentář, ale já sama jsem divná...
    Jinak hlavní děj si popsala hezky:)

    OdpovědětVymazat
  7. Túto knihu si už chcem dlho prečítať, ale neviem ju zohnať... Opis ma až tak nezaujal, ale uvidíme, no. :D Momentálne si chcem najviac prečítať knihu Ako zabiť vtáčika a Selekciu... /Crystal

    OdpovědětVymazat