neděle 5. června 2016

! EAH novinky ! Foxanne and Veronicub| Epic Winter

Ahoj, moji milí čtenáři!
Především se musím rychle omluvit za nízkou aktivitu, vážně nebyl čas a moc se mi ani nechtělo psát. Dochází mi nápady...
Tak teď se dost píšou testy a písemky a všechno možný, takže se učím, nebo prostě nemám chuť.
Dnes jsem tu kvůli novinkám ze světa Ever After High, protože vyrobili nové panenky, a to Foxanne a Veronicub z edice Epic Winter.
Krásný oddělovač vyrobily Clawdia a Honey 

Mně se teda ani jedna panenka moc nelíbí, nezaujaly mně.
Kdybych si musela vybrat, hezčí je asi Foxanne.  Vůbec nevím, čí jsou to dcery, ale to je jedno. Každopádně se moc nepovedly.

A tady jsou jejich obrázky:

Veronicub 

Foxanne 



A váš názor na ně?

Užijte si zbytek dne, možná vydám další článek zase zítra! Vaše Kitty. 









5 komentářů:

  1. Mně se nelíbí absolutně vůbec!Vypadají jako fake panenky...

    OdpovědětVymazat
  2. No, Foxanne se mi rozhodně líbí víc. Ale nejsou tak špatné, já bych řekla, že jsou to sněhové víly. Jako jsou Forest Pixies lesní víly.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se nelíbí ani jedna, fujky :D!

    OdpovědětVymazat