pondělí 6. června 2016

Ask me!

Ahoj všichni!
Nejprve bych vám chtěla říct, že Karolí Kůrková až do pátku nebude aktivní na blogu, tak abyste se nedivili.
By: Clawdia a Honey 

Dnes tu mám trošku netradiční článek, a to Ask me.
Jestli na mě máte nějaké otázky, můžete se mě na ně zeptat. Ale prosím vás, neptejte se na moc osobní otázky, protože na ně nebudu odpovídat.
Děkuju že mě chápete.
Takže mě můžete položit třeba i deset otázek, záleží na tom, co vás zajímá.
Tak se ptejte!
                           Bay, Kitty 

7 komentářů:

  1. Díky, ale komentíky psát budu.

    Tvoje oblíbené zvíře?
    Tvoje nejoblíbenější EAH a MH?

    OdpovědětVymazat
  2. Ták třebaa...

    Nakupuješ letní oblečení a boty?
    Sbírala jsi někdy Winx?
    Hraješ slither.io?

    No, jsou to trochu pošahané otázky, ale nic lepího mě teď nenapadá :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Clawdia a Honey6. června 2016 v 7:30

    Máš radši MH nebo EAH ?
    Jak se jmenuješ ?
    Tvoje nej hračkářství ?
    Do které chodíš třídy ?

    OdpovědětVymazat
  4. Kolik ti je let?
    Máš Instagram? (zamilovala jsem se do něj :P)
    Čím fotíš?
    Tvoje nejoblíbenější bloggerka?
    A tvoje nejoblíbenější youtuberka?
    Nejlepší knihy?

    OdpovědětVymazat
  5. Kdo má podle tebe tady v této komunitě nejlepší grafiku?
    Tvoje nejoblíbenější barva?
    A jakou barvu máš nejméně ráda?
    Máš domácího mazlíčka?
    Je jídlo které nejíš nebo které moc nemusíš?
    Koukáš se na Tvoje tvář má známý hlas? Jestli jo komu fandíš?

    OdpovědětVymazat
  6. Nějaká tvá prapodivná/šílená vlastnost?
    Nejoblíbenější spisovatel/ka/é?
    Nej filmy?
    Oblíbené hudební skupiny/zpěváci, zpěvačky?

    OdpovědětVymazat
  7. Jakou Everku si v budoucnu plánuješ pořídit?
    Líbí se ti píseň Power Princess Shining Bright?
    Jaký hudební styl posloucháš?

    OdpovědětVymazat