úterý 3. května 2016

Nominace od Nessie

Ahoj Všichni! Dnes tu mám nominaci od Nessie.
🌸jaro x ❄️zima
Asi jaro, protože je teplo

☀️den x 🌙noc
Den!!! Stoprocentně, protože spaní mě nebaví.

🌽zelenina x 🍉ovoce
Asi ovoce, protože zeleninu moc nejím.....

🍭lízátko x 🍫čokoláda
Miluju čokošku!

💙modrá x 💚zelená
Už odmalička mám ráda modrou.

🎄Vánoce x 🎁narozeniny
Asi Vánoce, dostanu víc dárečků! Ne xD!!! Prostě na Vánoce je taková hezká atmosféra.

🏊plavání x 🎿lyžování
Plavání, protože mám ráda vodu.

🎶hudba x 🎨kreslení
Tak já miluju oboje...no, asi hudba.

🚂vlak x 🚗auto
Auto. Vlakem moc nejezdím.

👗šaty x 👖kalhoty
Kalhoty. Nemám ráda šaty.

🎒batoh x 👜kabelka
Batoh. Vejde se mi tam víc věcí.

Nominuju : MH Zuzku
                   
Tak doufám, že se vám článek líbil a že máme aspoň něco společného.
                                                                                                      Kitty Black Rose. 

7 komentářů:

  1. Ou jé, nominace! Konečně důvod napsat článek! :D Né, dobře, dělám si srandu. ..Mám sice ještě asi stopadesát fotek a článků v zásobě, ale ...nechce se mi. :P :D Tohle bude zábavné vyplňovat. ...Ostatně jako většina tagů a takových serepetiček. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Společné máme až na tu modrou všechno =).

    OdpovědětVymazat
  3. Clawdia a Honey3. května 2016 v 7:35

    Stejnou nominaci máme i my na blogu ! Je super, my takové máme rádi :D Odpověděla si na otázky super.

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, zaujmavé :D! U něčeho bych se asi nerozhodla :D! Někdy mám ráda obojí stejně :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já třeba u té modré/zelené. No, vzhledem k tomu, že Percy má víceméně modrozelené oči (někdy bylo i v knize řečeno zelené), tak se nerozhodnu. :D No co? Podle čeho jiného bych se měla rozhodovat, když má nejoblíbenější barva je růžová? :D :P

      Vymazat
  5. Zajímavé odpovědi, nečekala bych, že si vybereš hudbu.

    OdpovědětVymazat
  6. Vybrala bych si úplně stejné věci! Taková náhoda :D

    OdpovědětVymazat