čtvrtek 5. května 2016

Jarní Apple u rozkvetlých kytiček

Ahoj všichni!
Dnes bylo nádherně, tak jsem si řekla, proč nenafotit Apple? Fotila jsem teda mobilem, takže kvalita nic moc, ale focení jsem si užila a Applinka taky.
Jinak fotky si rozklikněte!









 Nejpovedenější. Aspoň podle mě.

Tady mám prstík...ou! No snad to neva.



Ta poslední fotka je rozmazaná,ale dala jsem jí sem.
Líbily se vám fotky? Která nejvíc?

7 komentářů:

  1. Krásné fotky. Nejvíc se mi líbí poslední a ta druhá.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké fotky, jsem ráda, že jsem tě k tomu focení přemluvila.

    OdpovědětVymazat
  3. Fotky jsou super ! Ta osmá fotka je opravdu nejpovedenější.

    OdpovědětVymazat
  4. Úžasné fotky! Všechny jsou moc vyvedené!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotečky :D! Máte doma hezky rozkvetlou zahrádku :).

    OdpovědětVymazat
  6. Fotky jsou mile jarní, Apple to opravdu moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. Fotky jsou pěkné, i když mi přijde, že má Apple trošku zvláštní obličej.

    OdpovědětVymazat