pondělí 9. května 2016

Moje fotky Duchess venku

Ahojky!
Dnes jen narychlo, protože je venku moc krásné počasí. Mám tu fotky Duchess Swan.






Tady má stojánek, blbě jsem to vyfotila...








Líbí se vám fotky? Mě moc ne.
Kitty :D

7 komentářů:

  1. Mě se líbí. Hlavně první a ta, kterou jsi mi poslala do prvního kola fotosoutěže =).

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné :)! Mě se líbí nejvíce ta, kterou jsi poslala k Butterfly. He, to opakuju předchozí koment....ale já ho předtím nečetla - až teď :D.

    OdpovědětVymazat
  3. No, většina fotek se mi nějak extra nelíbí, ale poslední tři jsou povedené. Musím souhlasit s Kájou a Butterfly, že ta fotka do fotosoutěže je asi nejpovedenější. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono dost svítilo slunce, proto jsou fotky takové divné.

      Vymazat
  4. Moc hezké fotečky, nejvíc se nám líbí ta poslední :)

    OdpovědětVymazat
  5. Opravdu moc povedené a hezké fotky, Duchess se fotí pěkně.

    OdpovědětVymazat
  6. nejhezčí je aspoň podle mně předposlední. Ale všechny jsou úžasné. Moc se ti povedly

    OdpovědětVymazat