neděle 8. května 2016

Bunny vs. Lizzie

Ahoj všichni.
Vidím,že vás hodně vyplnilo dotazník, což jsem moc ráda. Všem vám děkuji!
Dnešní článek ale bude o Bunny Blanc a o Lizzie Hearts.
Obě se mi děsně líbí, ale nevím, kterou bych si měla jako první pořídit.
Bunny je divoříšanka, což by se mi hodilo, ale Lizzie taky. Já mám totiž Říši Divů moc ráda. Bunny bych chtěla buď basic, nebo v dvoubalení s Alistairem carnival date.

No nesluší jim to spolu?


Pak je tu Lizzie. Tu bych chtěla hlavně jako basičku.
By:me

Tak co? Jak mi poradíte?

 Bunny Blanc basic - je moc krásná. Líbí se mi hodinový vzor a roztomilý klobouček.


Bunny a Alistair carnival date - sluší jim to, ale toto dvoubalení je skoro nesehnatelné.

Lizzie Hearts basic - je originální, krásná a hodila by se mi ke Kitty.

Je to trochu pitomé, že se nemůžu rozhodnout, ale já jsem v tomhle děsná !!!





7 komentářů:

  1. Já bych brala Lizzie. Určitě, rozhodně, bez uvažování. Mně osobně se Bunny nelíbí vůbec, jen na některých fotkách je pěkná, ale nechtěla bych ji. Takže já radím Lizzie.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně osobně se nejvíc líbí basic Bunny, ale jestli se ti víc hodí Lizzie, tak taky skvělá volba :)

    OdpovědětVymazat
  3. Lizzie. Mám ji, ale v druhé verzi Basic.

    OdpovědětVymazat
  4. My by jsme si pořídily první Lizzie :)

    OdpovědětVymazat
  5. Za mně Lizzie. Tu seženeš na 100%. U nich to tak pravděpodobné není. Ale ani kdyby nebylo jejich nesehnatotelnosti tak Lizzie.

    OdpovědětVymazat
  6. Asi Lizzie, protože Bunny neseženeš, a když, tak třeba za tisícovku.

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem určitě pro Lizzie, je strašně promakaná a originální :D!

    OdpovědětVymazat