úterý 21. června 2016

Maddie pózuje a hraje si na zahradě

Ahoj, vítám vás zase u dalšího článku!
Tentokrát tu mám fotky Maddie, i když jsem je už nafotila v neděli. Včera jsem měla hodně důležitý koncert s klavírem, takže jsem to sem nestihla dát. Btw, dnes je poslední den co se učíme, takže snad stihnu ostatní články naházet na blog...
Jasně, ty fotky.


Těch fotek není moc, a ani kvalita není nejlepší. Snad mi prominete.












Parádní reklama na boty!xD

A teď tu mám ještě fotky mojí kočky z toho stejného dne.



Líbí se vám fotky? Máte taky doma kočku?
Jak se těšíte na prázdniny?
Grafika: Clawdia a Honey 

Vaše






















3 komentáře:

  1. Krásné fotky a krásná kočička.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné fotky, jen mi přijde, že Maddie má podobné pózy. Zase jsou ale pěkně kvalitní - vůbec mi nepřijdou nekvalitní :D. Kočička je rozkošná ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky, hlavně ta 2., 4., 5., 8., 9., 10., .. no, prostě všechny. :P Kočička se tam srandovně vyvaluje. :D Taky máme doma kočičku. :)

    OdpovědětVymazat