středa 8. června 2016

Kitty odpovídá!

Ahoj: )
V minulém článku jste se mě ptali na dost zajímavé otázky, takže tu mám odpovědi.
Od Farrah 
1) Tvoje oblíbené zvíře?
Kočička😺

2) Oblíbené EAH a MH?
Eah - Kitty Cheshire 
MH - Isi, Toralei, Spectra...

3) Nakupuješ si letní oblečení a boty?
Ano. Tak kdo by chodil třeba v kozačkách?! xD!

4) Sbírala jsi někdy Winx?
Mě nikdy moc nezaujaly, a když už, tak jen v telce.

5) Hraješ slither.io?
Ne. Ale Karolí ano!!!

6) Máš radši MH nebo EAH?
Nad tím jsem nikdy nepřemýšlela....ale asi EAH.

7) Jak se jmenuješ?
Juli, Julča, Julinka,no prostě Julie.

8) Tvoje nej hračkářství 
Asi dráčik.

9) Do které třídy chodíš?
Do šestky.

10) Kolik je ti let?
12. Za dva měsíce 13.

11) Máš Instagram?
Dřív jsem měla, ale vymazala jsem si ho.

12) Čím fotíš?
Zrcadlovkou, mobilem.

13) Nej blogerka
Hm...Farrah Godfairy a Clawdia a Honey 

14) A youtuberka?
Charlotte Flowernight 

15) Nejlepší knihy?
Od Jacqueline Wilsonové. A tím jsem odpověděla i na to, jaká je moje nej spisovatelka.

16) Kdo má podle tebe v této komunitě nejlepší grafiku?
Tak rozhodně Clawdia a Honey a Farrah.

17) Nejoblíbenější barva?
Tyrkysová, Fialová, Růžová...

18) Jakou barvu máš nejméně ráda?
Hnědou.

19) Máš domácího mazlíčka?
Kočičku Micinku.

20) Které jídlo nemusíš nebo ti nechutná?
Koprovka. A z potravin cibule.

21) Díváš se na Tvoje Tvář Má Známý Hlas? Pokud ano, komu fandíš?
Dívám. A fandím Anně Fialové a Haně Holišové.

22) Tvoje šílená vlastnost
Když mám radost, jsem schopná poskakovat celý den.

23) Nej spisovatelka 
Jacqueline Wilsonová 

24) Nej filmy 
Alenka v říši divů a další takovéhle fantasy filmy.

25) Oblíbené skupiny, zpěváci, zpěvačky?
Já nemám úplně tak oblíbené skupiny, ale mám ráda Dovey Cameron a Siu. Ještě Taylor Swift.

26) Jakou Everku si plánuješ do budoucna pořídit?
Faybelle, Lizzie, Bunny, Poppy a Holly...no, spoustu:D

27) Líbí se ti píseň Power Princess Shining Bright?
Ale jo.

28) Jaký hudební styl posloucháš?
Pop

Takže doufám, že jste se omě něco nového dozvěděli a budu se na vás těšit zase příště!





6 komentářů:

  1. Na Tvoje Tvář má známý hlas se taky koukám a fandím Haně Holišové (potom ještě Pazderkové a Mišikovi). Růžová je taky moje nej barva (a fialová je hned za ní).

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé :3 Tak to potěší.:'3 (Otázka č.14)
    Dozvěděla jsem se toho o tobě docela dost.:D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tu šílenou vlastnost máme společnou! :D Dove mám taky ráda. A everek si přeju faaakt spoustu. No, líbí se mi jich asi tak většina, takže... která se mi dřív dostane pod ruku a bude levná, vyhrává! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Clawdia a Honey9. června 2016 v 9:19

    Třináctá odpověď nás potěšila ♥ Super článek, taky jsme dávali na blog podobné. Dove není špatná :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, prima odpovědi :D. Dozvěděla jsem se o Tobě spoustu zajímavých věcí. Já jsem zrovna dneska byla ve slither.iu první! Ech, to Tě asi moc nezajímá že :D? Jinak taky nejím koprovku a když už něco poslouchám, tak Pop :D.

    OdpovědětVymazat
  6. V kozačkách xD to si zabila 😂😂😂 [13] [16] Thanx ♥♥♥

    OdpovědětVymazat