středa 2. listopadu 2016

Moje listopadová nálada

Je listopad, Vánoce se blíží, já se strašně těším a nejradši bych celý listopad přeskočila a chtěla bych mít prosinec. Taky se vám to děje?
Miluju pečení cukroví a takový ten čas, kdy se prostě těšíte na Vánoce. Už mám dokonce dárky! Spoustu lidí sice kupuje pro rodiče dárky, ale já je vyrábím. Sestře asi něco koupím(tak jo, něco hodně malého, třeba náušnice?).
Nevím jak u vás, ale tady u nás celý den prší...nemám moc ráda listopad, už bych byla radši, kdyby sněžilo. Mimochodem mám moc ráda sníh. Ráda lyžuju a tak. Teď jsem si vzala takové předsevzetí že budu(hodně)chodit na běžky, protože už moc nerostu a mám nové, tak je chci využít. Sjezdovky taky, že jo.
Takže se můžu jen usmívat, že do prosince zbývá jen měsíc!


usmívat.... xD  :'D



6 komentářů:

  1. Také se těšíme na Vánoce, ale nevíme co rodičům tenhle rok koupíme, takže musíme ještě popřemýšlet :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám listopad moc ráda a důvod je, že mám narozky a taky svátek, ikdyž až na konci měsíce. Sice nemám ráda deštivé počasí, ale to hlavně kvůli tomu, že trpím migrénou a vždycky při dešti mě hrozně bolí hlava. No na Vánoce se moc těším, ale upřímě zimu moc nemusím, hlavně z důvodu, že je...zima. No a sníh taky moc nemusím. Na Vánoce se těším vážně moc moc moc moc, ale listopad bych rozhodně nepřeskočila a kdyby se přeskočil, stejně by bylo ještě 24 dní, takže by to bylo docela na nic...

    OdpovědětVymazat
  3. Uf, já bych nechtěla přeskočit listopad, musím makat na talentovky! Avšak právě jsem zjistila, že na oné konkrétní škole, kam chci přednostně jít, má být jen 10 domácích prací. Já myslela, že 15 až 20. Vždyť já mám už jen anatomií osm! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já se na listopad těšila už od srpna, takže tento rok bych ho opravdu nechtěla přeskočit!! :) Deštivé počasí mi vůbec nevadí, mám ho radši než to slunečné. Ale sníh by byl opravdu mnohem lepší!! Na Vánoce se hrozně moc těším, ale to každý rok!! :D Dárky ještě nemám, ale nějakou představu mám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám listopad ráda moc a určitě bych ho nepřeskočila :D. U nás určitě stejně v prosinci sněžit nebude a na lyže nejezdíme, ikdyž mě to baví :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A na Vánoce se samozřejmě moc moc těším :D! Cukroví ♥.

      Vymazat