neděle 30. října 2016

🎃 Halloweenské dýně 🎃

Tak, protože je zítra Halloween, mám tu trochu tématický článek.
Psala jsem někde na začátku října pár témat, které možná přidám na blog, a vybrala jsem dýni. Takže v tomto článku uvidíte mojí dýni, kterou jsem si vyřezala.
/By: Farrah Godfairy/


Nejsem žádný profesionál, dýně moc vyřezávat neumím, takže si nemyslete že tuhle dýničku považuji za mistrovské dílo.  Je celkem jednoduchá, zabralo mi to tak čtvrt hodinky,  ale jsem celkem spokojená, protože kolikrát to moje vyřezávání dopadlo hůř.


Koho by zajímalo kde jsem vyřezávala, tak někdo už podle fotky pozná, že je to ve Dvorské zoo. Někteří z vás tam určitě už někdy byli, každý podzim je tam vyřezávání dýní. 
Už tam byly jen takové malinké, tak jsem ráda, že jsem tam ještě vyhrabala nějakou větší :D

Doma jsem samozřejmě taky vyřezávala, ale není tak pěkná jako tahle. Koho by zajímala, můžete mi napsat do komentářů nebo na mail
kitty.cheshire@seznam.cz

Prozatím se s vámi loučí vaše Kitty Black Rose!


5 komentářů:

  1. Mě by třeba zajímala ta druhá dýně. Každopádně je tahle taky pěkná.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná dýně! Já jsem dýni nikdy nevyřezávala, ale vím, že to dopadlo katastrofálně. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je fajnová, srandovní! Týjo, 15 minut!

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkná! Ten jazyk je z čeho? V té ZOO jsem nebyla, ani jsem nevyřezávala dýni.

    OdpovědětVymazat