neděle 19. června 2016

Novinky EAH - edice Birthday ball( Duchess, Blondie, Cupid)

Ahoj všichni!
Dnes jsem veselá, i když mám zítra pořádat Sportovní den pro prvňáky, což nesnáším, protože musím vysvětlovat pravidla stokrát. A navíc nemám připravené věci. A razítko...sakra! Kde je?!
Fajn, to se dá přežít, ale víc mě rozesmutnilo to, že Robelle končí s blogováním. Jestli jste to nečetli, tak se tam mrkněte. Mě osobně teda Robellin blog baví, je super a originální. To teda já jsem horší blogerka. Takže tak.
No, ale dnes tu jsem kvůli novinkám z Ever After High. Konkrétně se jedná o novou edici Birthday ball, kde můžeme najít Duchess Swan, Blondie Lockes a Cupid. Mě se teda nejvíc líbí Cupid.

Panenky jsou oblečeny ve svých oblíbených barvách, takže modré, fialové a růžové.


Duchess Swan 


Blondie Lockes


Cupid 


Ani se mi moc nelíbí, i když Cupid je celkem hezká. Nejméně se mi líbí Blondie. Modré vlasy jí teda nesluší. Duchess má hezké doplňky, zvlášť tu čelenku a náhrdelník. A Cupid...šaty jsou pěkné, ale ty boty mi přijdou obyčejné.

A váš názor na ně?








5 komentářů:

  1. Podle mě jsou nááádherné!! Všechny tři! :D Některá míň, některá víc, ale na fotkách od lidí, kteří je mají, je to poznat. Duchess mě NAPROSTO uchvátila!! Já ji chciii! Teda, ne úplně stoprocentně, ale asi bych jí dala přednost před Basic. Cupid je taky moc krásná a Blondie moc pěkná. Nápad je super a zde platí, že v jednoduchosti se skrývá krása! :)

    Na Robellin blog jsem moc nechodila, ale občas jsem se tam zašla podívat. Už dříve jsem viděla článek, kdy chtěla skončit, ale neskončila.

    A ty nejsi vůbec špatná blogerka! Náhodou, všechno chce čas a časem to dotáhneš na skvělou úroveň! ;) Já mám spoustu chvil a období, kdy se cítím tak nějak prázdná, smutná, melancholická, .. A přemýšlím, proč dělám všechno to, co dělám. Jenže ono když člověk nad něčím přemýšlí až moc a teoreticky, tak je pak "teoreticky" všechno zbytečné a neodůvodněné. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná edice, nejvíc se mi líbí Cupid. Máš pravdu, Blondie fakt ty modré vlasy nesluší. Ty jsi (jak už psala MH Zuzka) náhodou hodně dobrá blogerka. To spíš já jsem hrozná blogerka. Snad se budeš mít na tom Sportovním dnu dobře.

    OdpovědětVymazat
  3. Mně se líbí všechny panenky z této edice, zvlášť potom Duchess. Cupid mi připadá taková obyčejná, protože růžové vlasy jsou u ní normální. Blondie je taková nemastná, neslaná. Jinak, já se moc těším na ten sportovní den. Nevím proč, ale mě takovéhle věci baví. xD

    OdpovědětVymazat
  4. Nám se líbí Cupid, protože je podobná jako v edici Basic. Duchess vypadá celkem jako Raven :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se líbí nejvíce asi Blondie, ikdyž ty její modré vlasy jsou trochu divné...Taky se mi líbí docela dost Duchess, k té se fialové vlasy i hodí :) a taky má pěkný náhrdelník. Cupid se mi líbí víc Trought the woods nebo Basic, ale takhle taky není špatná :). To s Robelle jsem nevěděla :(.

    OdpovědětVymazat