středa 22. června 2016

Menší pozastavení... nevadí???

Ahojky lidičky!
Ach jo. Od pátku budu pryč. Takže nečekejte žádné články. No jo. Stejně nemám o čem psát, takže třeba načerpám nové nápady.
Možná že další článek vyjde v pondělí, ale nechci nic slibovat. Každopádně to bude hodnocení knihy. Takže tak. Pokusím se o hodnocení edicí, ale nevím. Jsem totiž línější než lenochod. Asi by se mi nechtělo stahovat obrázky z internetu.
Ale notak, Kitty! Koukej přestat!
No, takže se pokusím o další články. Ale nic neslibuji!!!!!


5 komentářů:

  1. Dobře, budu se těšit, až se vrátíš.

    OdpovědětVymazat
  2. My taky nemáme žádné nápady na články :/ Těšíme se až budeš na blog zase přidávat články.

    OdpovědětVymazat
  3. Achjo, další pozastávko :(. No, nevadí, do pondělka - úterka nebo středy to přežiju :D!

    OdpovědětVymazat
  4. Dobře, chápu. (Sakra, to samé jsem asi psala i u Farrah. :D -_- :D :P) Bezva, knižní recenze já ráda. :D :P :) I když mám asi docela jiný vkus na knihy.

    OdpovědětVymazat
  5. V poriadku. :D Na tú recenziu o knihe sa moc neteším. 😐 Nemám rada knihy. xD

    OdpovědětVymazat