sobota 11. června 2016

Co to se mnou je....?

Ahoj.
Poslední dobou jsem dost divná. Nečtu, nejhraju tolik na klavír, nejsem aktivní na blogu, nikdo mě nemá rád, pořád jsem taková hádavá, no, hrůza.
Pořád jsem se nedokopala k tomu, abych vyfotila další část fotopříběhu Nemocná Toralei. 
Ani jsem nenafotila Catty, ani Toralei, ani Cerise...ach jo.

Tenhle blog je na houby. Stejně ho nikdo nemá rád, nikdo nečte články, nikdo nemá rád hlavně mě.
Já bych na tenhle blog chodila, psala články, ale vždyť jsou tady k ničemu. Stejně je nikdo nečte. A i kdyby sem chodila třeba jen jedna osoba, je zbytečné, abych psala články.
Nevyčítám vám nic. Spíš sobě. Protože jsem hrozná. A nejsem dobrá blogerka.
Všichni tady v té komunitě umí nějakou grafiku, já žádnou. Všichni hezky fotí, já fotím prostě...divně.
No jo, prostě jsem divná. Jestli mě tu nechcete, já tu nebudu. Přestože vás mám moc ráda, jsem šťastná, že aspoň pět lidí si přečte článek, možná skončím. A nebo dám prostě dlouhé pozastavení.
Je na vás, jestli mě tu chcete. A nebo jestli mě máte aspoň trochu rádi. Nebo máte rádi tenhle blog.
Tak se rozmyslete. A díky za přečtení.
                                  Kitty Black Rose🐾

5 komentářů:

  1. To víš, že sem chodím ráda. A ty jsi fajn holka. Já mívám taky občas takové chvilky, kdy se hádám a mám dojem, že mě nikdo nemá rád. Ale většinou to přejde. Fotíš krásně, jestli o tom máš pochyby, koukni se na moje „fotky“, které nejsou krásné a hned ti to dojde. Já grafiku neumím, když teda nepočítám gifi a nějaké věci z Bloggifu. Klidně si dej pozastavení a rozmysli si to, ale prosím nekonči.

    OdpovědětVymazat
  2. Nejsi hrozná blogerka, jsi skvělá! Každý si musím projít začátky. Tak se třeba podívej na to, jak jsem já fotila, když jsem začínala. A na kvalitu články. Měly asi jen jeden dva řádky, některé sotva, a fotky často také za moc nestály. V květnu 2014 se tomu, co jsem dávala na blog, sotva daly říkat články.

    Ty jsi stejně jako třeba Karolí Kůrková nadějná blogerka. To, že nemáš blog dlouho, neznamená, že máš hrozné články. Ty jsi skvělá! A stejně tak spousta dalších blogerek.

    Víš, taky si hodněkrát říkám to samé, co ty. Možná to tak nevypadá, ale to je proto, že skoro vždy dávám články na blog, když mám náladu. A když jsem ve skvělé náladě, jsem schopná skoro všeho! :D Ovšem pak taky přijdou depresivní dny nebo ty, kdy se cítím skoro jako ty. Ale ne divná, nýbrž... prázdná. Pokud máš Wattpad (já se tam jmenuju JessieZN), tak většina mých básní, které tam mám (no, vlastně část jsem dávala i na blog), vznikly ze smutku. Nejhorší většinou je, že nevíš, z čeho pramení. Nebo taková ta nijaká nálada. Ani veselá, ani smutná. Naprosto bezdůvodně, ale je to tak.

    Pauzu si může dát každý, na to pamatuj. A co se týče grafiky, tak co umím já? Haha, no, možná něco splácat v Malování.

    Jedno si zapamatuj: Grafika NENÍ podstatná. Pokud jsi dobrá blogerka, grafiku umět nemusíš. Designy si můžeš objednat od jiných blogerek a aspoň se překvapíš a ušetříš si práci. Hlavní je to, že lidi tvůj blog baví, oni jsou spokojení, ty jsi spokojená.

    A pokud lidi tvůj blog baví a máš bezvadné články, grafika není vůbec podstatná. Věř mi, já vím, co říkám. Z vlastní zkušenosti. Ale vždycky se snažím hledat světlo v hlubinách. Najít zpět inspiraci. Dřív nebo později se vždy dostaví. Je spousta věcí, které mi pomáhají. Čtení, hudba, mé zájmy, ...

    OdpovědětVymazat
  3. My na tvůj blog rádi chodíme ♥ Máme ho rádi a je jako každý skvělý, nekonči prosím :(

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda Kitty! Ty jsi pesimista :D. Nejsi hrozná bloggerka, tvůj blog je super, fotky pěkné, články zajímavé a to, že neděláš grafiku není konec světa! Já ji taky nedělám a na můj blog taky nechodí zas tak moc lidí (těm kteří chodí díky ♥) a stejně vydávám články...no, ne tak často ale...stejně. Já Tě tady na blogu jednoznačně chci :D!

    OdpovědětVymazat
  5. Já mám tvůj blog moc ráda, prosím, nekonči. Podle mě máš dost komentářů, jednu dobu jsi jich mívala víc než já.

    OdpovědětVymazat