čtvrtek 26. května 2016

Rudá jako rubín

Ahoj všichni, zdravím vás u dnešního článku.
Tentokrát tu máme něco o naprosto super knížce: Rudá jako rubín.


Tuto knihu napsala autorka Kerstin Gierová, knížka je teda z německého originálu Rubinrot. Liebe geht durch alle Zeiten.
Knížka je o šestnáctileté Gwendolyn Shepherdové, která zdědila gen cestování časem. Všichni z její rodiny si mysleli,že ten gen zdědila její sestřenka Charlotte. Pak se tam Gwendolynina máma se svojí sestrou pořád dohadují o tom, kdo ten gen zdědil, a pak Gwendolynina máma prozradí,že zfalšovala datum Gwendolynina narození.
Gwendolyn se pak seznámí s Gideonem, který taky cestuje časem, a pak budou cestovat spolu. Gwendolyn se tak do Gideona zamiluje.
Knížka se mi moc líbila, a teď čtu druhý díl. Čtu ho teprve třetí den a jsem skoro u konce.
Rozhodně tuto knihu doporučuji! Pokud jste to četli, můžete mi napsat jak se vám to líbilo.
Vaše Kitty.

5 komentářů:

  1. Nečetla jsem, ale slyšela jsem, že je to dobré...stejně si to zatím neplánuju přečíst :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Na tu knížku jsem se už dívala v knihkupectví. Asi si ji někdy přečtu. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj Charlotte!:D
    Já na cestování časem a takové věci moc nejsem, takže si ji asi nepřečtu.

    OdpovědětVymazat
  4. Tuhle knihu jsme ještě nečetli, ale skoro všichni na ní dávají recenzi, takže jí možná někdy vyzkoušíme :)

    OdpovědětVymazat
  5. Knihu jsem nečetla, ale vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat