úterý 31. května 2016

My lovely Cheshire cat😻( třetí a poslední část)

Nazdar!
Eh...proč jsem nenapsala Ahoj všichni?
Joj, to je asi z toho protivnýho učení, už mi leze na mozek....xD
Dneska mám veselou náladu, i když tam venku tak mizerně prší. Máme krátkou školu, takže mám čas na blog!!! No konečně pořádný článek, Kitty! 
A tak tu dnes mám poslední fotografie Kitty Cheshire.


A tohle budou fotky foceny zrcadlovkou, tak můžete porovnat 😃!




Hmmm..... opravdu je to všechno? Jo, nebojte, už ano. Příště mám v plánu nafotit Toralei, nebo Catty. Vzhledem k tomu, že mám na zahradě rozkvetlé rododendrony, asi nafotím Cattinku. Ale však mi můžete poradit. 
Ahojky! Vaše Kitty.







6 komentářů:

  1. Krásné fotky, hlavně poslední.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné fotky, jen je škoda, že ty zrcadlovkové nejsou větší, ta třetí se mi poměrně dost líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky. Kitty se mi opravdu začíná líbit.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky. Kitty se mi opravdu začíná líbit.

    OdpovědětVymazat
  5. Clawdia a Honey1. června 2016 v 5:33

    Hezké fotky, ale škoda že některé jsou menší :/ :)

    OdpovědětVymazat
  6. Naprosto úžasné fotky! Jestli se můžu zeptat- kde jsi koupila Kitty jako panenku?

    OdpovědětVymazat