sobota 21. května 2016

Moje kresba Bunny Blanc

Ahoj všichni!
Nejdříve bych vás chtěla poprosit, abyste pro mě hlasovali zde:mojemonsterky.blogspot.cz
Moc děkuju, když dáte mé fotce hlas.

Je to jen detail,ale kreslen schválně. Chtěla jsem kreslit jen klobouček, ale nelíbilo se mi to tak. Takže doufám, že si nebudete myslet že jsem blbá že kreslím jen hlavu.







7 komentářů:

  1. Mooc pěkné! Myslím, že se zlepšuješ! :) Ve fotosoutěži jsem už dala hlas Káji.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se to moc líbí! A naopak mně to přijde geniální! Tohle by mě nikdy v životě nenapadlo.. Máš můj obdiv!

    OdpovědětVymazat
  3. Tak tahle se Ti opravdu povedla, nemám co vytknout ♥!

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, kresba je moc hezká ty oči se ti povedly ! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký detail! Určitě tenhle nápad využij i u jiných kreseb ;)

    OdpovědětVymazat